Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18687
Назва: Особливості просування українських брендів
Інші назви: Features of promoting Ukrainian brands
Автори: Карапіра, О.О.
Сало, Я.В.
Karapira, O.
Salo, Ya.
Бібліографічний опис: Карапіра О. О. Особливості просування українських брендів / О. О. Карапіра, Я. В. Сало // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 140-142.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: цільова аудиторія
прибутковість проекту
просування бренду
target audience
project profitability
brand promotion
Короткий огляд (реферат): Безумовно, одним з аспектів будь-яких маркетингових зусиль є підвищення впізнаваності та обізнаності споживачів про бренд. Поінформованість про продукт піднімає рівень довіри цільової аудиторії та підвищує рівень конкурентоспроможності, тим самим збільшуючи прибутковість проекту. Одним із найскладніших аспектів маркетингу є розробка ефективних рекламних кампаній, які покажуть насправді позитивні результати. Головна мета маркетингової стратегії компанії полягає в тому, щоб розповісти про продукт і запам’ятатися потенційному споживачеві. Просування бренду – це низка заходів, що спрямовані не тільки на переконання, інформування, вплив та розкрутку товару або компанії, а також на пошук ЦА й виведення бренду на ринок.
Of course, one aspect of any marketing effort is to increase consumer recognition and awareness of the brand. Product awareness raises the level of trust of the target audience and increases the level of competitiveness, thereby increasing the profitability of the project. One of the most difficult aspects of marketing is the development of effective advertising campaigns that will show really positive results. The main goal of a company's marketing strategy is to tell about the product and be remembered by a potential consumer. Brand promotion is a series of activities aimed not only at persuading, informing, influencing and promoting a product or company, but also at finding a target audience and bringing the brand to the market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18687
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
140-142.pdf293,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.