Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18702
Title: Ціна як інструмент маркетингової цінової політики. Склад та структура ціни.
Other Titles: Price as a tool of marketing pricing policy. Composition and structure of the price
Authors: Костенко, О.В.
Кочевой, М.М.
Kostenko, O.
Kochevoy, M.
Citation: Костенко О.В Ціна як інструмент маркетингової цінової політики. Склад та структура ціни. Класифікація цін. Види знижок / О. В. Костенко, М.М. Кочевой // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 161-165.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: ціна
цінова політика
знижки
price
pricing policy
discounts
Abstract: В сьогоденні України все більше відбуваються зміни, отак з політичних причин, малі українські бізнеси все більше популяризуються. Натомість вони можуть стикатися з рядом проблем, зокрема це їхнє розуміння ціни та того, як вона впливає на їх споживачів, конкурентів та ринок в цілому.
In today's Ukraine, changes are increasingly taking place, so for political reasons, small Ukrainian businesses are becoming more popular. However, they may face a number of problems, including their understanding of pricing and how it affects their consumers, competitors, and the market as a whole.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18702
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
161-165.pdf265,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.