Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18715
Title: Розвиток селища Доброслав в Одеській області із застосуванням маркетингу територій
Other Titles: Development of the village of Dobroslav in the Odessa region using territory marketing
Authors: Ляхов, В.А.
Новак, Г.В.
Lyakhov, V.
Novak, H.
Citation: Ляхов В. А. Розвиток селища Доброслав в Одеській області із застосуванням маркетингу територій / В. А. Ляхов, Г.В. Новак // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 181-184.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: розвиток селища
маркетинг територій
village development
territory marketing
Abstract: Розвиток сільських територій є актуальною темою, оскільки вимагає комплексного підходу та застосування нових стратегій для забезпечення сталого росту та підвищення якості життя мешканців.
The development of rural areas is a relevant topic, as it requires an integrated approach and the application of new strategies to ensure sustainable growth and improve the quality of life of residents.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18715
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
181-184.pdf262,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.