Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18715
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛяхов, В.А.-
dc.contributor.authorНовак, Г.В.-
dc.contributor.authorLyakhov, V.-
dc.contributor.authorNovak, H.-
dc.date.accessioned2024-10-29T11:39:27Z-
dc.date.available2024-10-29T11:39:27Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛяхов В. А. Розвиток селища Доброслав в Одеській області із застосуванням маркетингу територій / В. А. Ляхов, Г.В. Новак // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 181-184.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18715-
dc.description.abstractРозвиток сільських територій є актуальною темою, оскільки вимагає комплексного підходу та застосування нових стратегій для забезпечення сталого росту та підвищення якості життя мешканців.en_US
dc.description.abstractThe development of rural areas is a relevant topic, as it requires an integrated approach and the application of new strategies to ensure sustainable growth and improve the quality of life of residents.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectрозвиток селищаen_US
dc.subjectмаркетинг територійen_US
dc.subjectvillage developmenten_US
dc.subjectterritory marketingen_US
dc.titleРозвиток селища Доброслав в Одеській області із застосуванням маркетингу територійen_US
dc.title.alternativeDevelopment of the village of Dobroslav in the Odessa region using territory marketingen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
181-184.pdf262,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.