Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18715
Назва: Розвиток селища Доброслав в Одеській області із застосуванням маркетингу територій
Інші назви: Development of the village of Dobroslav in the Odessa region using territory marketing
Автори: Ляхов, В.А.
Новак, Г.В.
Lyakhov, V.
Novak, H.
Бібліографічний опис: Ляхов В. А. Розвиток селища Доброслав в Одеській області із застосуванням маркетингу територій / В. А. Ляхов, Г.В. Новак // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 181-184.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: розвиток селища
маркетинг територій
village development
territory marketing
Короткий огляд (реферат): Розвиток сільських територій є актуальною темою, оскільки вимагає комплексного підходу та застосування нових стратегій для забезпечення сталого росту та підвищення якості життя мешканців.
The development of rural areas is a relevant topic, as it requires an integrated approach and the application of new strategies to ensure sustainable growth and improve the quality of life of residents.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18715
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
181-184.pdf262,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.