Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18897
Назва: Засади формування маркетингової стратегії підприємства
Інші назви: Principles of forming an enterprise's marketing strategy
Автори: Тарасова, К.І.
Кльован, Б.О.
Tarasova, K.
Klovan, B.
Бібліографічний опис: Тарасова К.І. Засади формування маркетингової стратегії підприємства / К.І. Тарасова, Б.О. Кльован // Глокалізаційні аспекти інноваційного розвитку економіки: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених (Одеса, 18 жовтня 2024 р.) – Одеса: ОНЕУ, 2024. – 197-198 С.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетингова стратегія
підприємство
конкурентоспроможність
аналіз ринку
marketing strategy
enterprise
competitiveness
market analysis
Короткий огляд (реферат): У тезах розглядаються засади формування маркетингової стратегії підприємства, які включають аналіз ринкових умов, визначення конкурентних переваг та орієнтацію на потреби цільової аудиторії. Проаналізовано роль стратегічного планування в забезпеченні довгострокового успіху бізнесу. Окреслено практичні рекомендації щодо адаптації стратегії до сучасних викликів ринку.
The theses explore the principles of forming an enterprise's marketing strategy, including market analysis, identifying competitive advantages, and focusing on target audience needs. The role of strategic planning in ensuring long-term business success is analyzed. Practical recommendations for adapting the strategy to current market challenges are outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18897
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_5.pdf2,85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.