Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19218
Назва: Використання івент-маркетингу в діяльності закладів вищої освіти (на прикладі Міжнародного конкурсу для студентів і школярів «Реклама-Фест»)
Інші назви: The use of event marketing in higher education institutions (The International contest «Reklama-Fest» as a case study)
Автори: Орловська, С.С.
Бібліографічний опис: Орловська С.С. Використання iвент-маркетингу в дiяльностi закладiв вищої освiти (на прикладi Мiжнародного конкурсу для студентiв i школярiв "Реклама-Фест") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Софiя Сергiївна Орловська ; наук. кер. Iрина Олександрiвна Жарська . - ОНЕУ , 2024.-150с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський Національний Економічний Універсітет
Ключові слова: маркетинг
івент-маркетинг
івент-менеджмент
івент-маркетинг ЗВО
«Реклама-Фест»
marketing
event marketing
event management
event marketing of higher education institutions
«Reklama-Fest»
Короткий огляд (реферат): У роботі було зазначено сутність та принципи івент-маркетингу, визначено основні переваги та функціональні напрямки його використання, досліджено особливості використання івент-маркетингу у діяльності закладів вищої освіти. Було охарактеризовано ОНЕУ та кафедру ММЛ як організаторів Міжнародного конкурсу для студентів і школярів «Реклама-Фест», детально проаналізовано процес організації конкурсу, зокрема, його просування, проведено оцінку ефективності ключових аспектів організаційного процесу. Було розроблено комплекс рекомендацій з удосконалення процесу організації та просування конкурсу «Реклама-Фест», обгрунтовано ефективність впровадження усіх запропонованих дій та складено план їх впровадження.
The work outlined the essence and principles of event marketing, identified the main advantages and functional areas of its use, investigated the features of the use of event marketing in the activities of higher education institutions. The ONEU and the MML Department were characterized as organizers of the International Competition for Students and Schoolchildren «Reklama-Fest», analyzed the process of organizing the competition, in particular, its promotion, and assessed the effectiveness of key aspects of the organizational process. A set of recommendations was developed to improve the process of organizing and promoting the «Reklama-Fest» competition, substantiated the effectiveness of the implementation of all proposed actions and drew up a plan for their implementation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19218
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.