Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19218
Title: | Використання івент-маркетингу в діяльності закладів вищої освіти (на прикладі Міжнародного конкурсу для студентів і школярів «Реклама-Фест») |
Other Titles: | The use of event marketing in higher education institutions (The International contest «Reklama-Fest» as a case study) |
Authors: | Орловська, С.С. |
Citation: | Орловська С.С. Використання iвент-маркетингу в дiяльностi закладiв вищої освiти (на прикладi Мiжнародного конкурсу для студентiв i школярiв "Реклама-Фест") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Софiя Сергiївна Орловська ; наук. кер. Iрина Олександрiвна Жарська . - ОНЕУ , 2024.-150с. |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Одеський Національний Економічний Універсітет |
Keywords: | маркетинг івент-маркетинг івент-менеджмент івент-маркетинг ЗВО «Реклама-Фест» marketing event marketing event management event marketing of higher education institutions «Reklama-Fest» |
Abstract: | У роботі було зазначено сутність та принципи івент-маркетингу, визначено основні переваги та функціональні напрямки його використання, досліджено особливості використання івент-маркетингу у діяльності закладів вищої освіти.
Було охарактеризовано ОНЕУ та кафедру ММЛ як організаторів Міжнародного конкурсу для студентів і школярів «Реклама-Фест», детально проаналізовано процес організації конкурсу, зокрема, його просування, проведено оцінку ефективності ключових аспектів організаційного процесу.
Було розроблено комплекс рекомендацій з удосконалення процесу організації та просування конкурсу «Реклама-Фест», обгрунтовано ефективність впровадження усіх запропонованих дій та складено план їх впровадження. The work outlined the essence and principles of event marketing, identified the main advantages and functional areas of its use, investigated the features of the use of event marketing in the activities of higher education institutions. The ONEU and the MML Department were characterized as organizers of the International Competition for Students and Schoolchildren «Reklama-Fest», analyzed the process of organizing the competition, in particular, its promotion, and assessed the effectiveness of key aspects of the organizational process. A set of recommendations was developed to improve the process of organizing and promoting the «Reklama-Fest» competition, substantiated the effectiveness of the implementation of all proposed actions and drew up a plan for their implementation. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19218 |
Appears in Collections: | Факультет міжнародної економіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Анотація Орловська.pdf | 430,59 kB | Adobe PDF | View/Open | |
диплом Орловська.pdf | 8,54 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Реферат Орловська.pdf | 567,4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.