Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19350
Назва: Теорія рішення винахідницьких завдань як методологічна основа педагогічної творчості
Інші назви: Theory of inventive problem solving as a methodological basis of pedagogical creativit
Автори: Шрагіна, Л.І.
Shragina, L.
Бібліографічний опис: Шрагіна Л. І. Теорія рішення винахідницьких завдань як методологічна основа педагогічної творчості / Л. І. Шрагіна // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (Одеса, 07 квітня 2025 р.). – Одеса : Університет Ушинського, 2025. – С. 471-474.
Дата публікації: 2025
Ключові слова: ТРВЗ-педагогіка
педагогічна творчість
винахідницькі завдання
TRVZ-pedagogy
pedagogical creativity
inventive tasks
Короткий огляд (реферат): Більш ніж 30-річна практика показала, що завдяки комплексу своїх інструментів ТРВЗ-педагогіка, інтегруючи можливості проблемного, розвиваючого, критичного, проектного та інших видів навчання, виступає у навчальному процесі як методологічна база для педагогічної творчості.
More than 30 years of practice have shown that, thanks to the complex of its tools, TRVZ-pedagogy, integrating the capabilities of problem-based, developmental, critical, project-based and other types of learning, acts in the educational process as a methodological basis for pedagogical creativity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19350
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
471-474.pdf171,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.