Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19350
Назва: | Теорія рішення винахідницьких завдань як методологічна основа педагогічної творчості |
Інші назви: | Theory of inventive problem solving as a methodological basis of pedagogical creativit |
Автори: | Шрагіна, Л.І. Shragina, L. |
Бібліографічний опис: | Шрагіна Л. І. Теорія рішення винахідницьких завдань як методологічна основа педагогічної творчості / Л. І. Шрагіна // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (Одеса, 07 квітня 2025 р.). – Одеса : Університет Ушинського, 2025. – С. 471-474. |
Дата публікації: | 2025 |
Ключові слова: | ТРВЗ-педагогіка педагогічна творчість винахідницькі завдання TRVZ-pedagogy pedagogical creativity inventive tasks |
Короткий огляд (реферат): | Більш ніж 30-річна практика показала, що завдяки комплексу своїх інструментів ТРВЗ-педагогіка, інтегруючи можливості проблемного, розвиваючого, критичного, проектного та інших видів навчання, виступає у навчальному процесі як методологічна база для педагогічної творчості. More than 30 years of practice have shown that, thanks to the complex of its tools, TRVZ-pedagogy, integrating the capabilities of problem-based, developmental, critical, project-based and other types of learning, acts in the educational process as a methodological basis for pedagogical creativity. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19350 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
471-474.pdf | 171,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.