Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19350
Title: Теорія рішення винахідницьких завдань як методологічна основа педагогічної творчості
Other Titles: Theory of inventive problem solving as a methodological basis of pedagogical creativit
Authors: Шрагіна, Л.І.
Shragina, L.
Citation: Шрагіна Л. І. Теорія рішення винахідницьких завдань як методологічна основа педагогічної творчості / Л. І. Шрагіна // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (Одеса, 07 квітня 2025 р.). – Одеса : Університет Ушинського, 2025. – С. 471-474.
Issue Date: 2025
Keywords: ТРВЗ-педагогіка
педагогічна творчість
винахідницькі завдання
TRVZ-pedagogy
pedagogical creativity
inventive tasks
Abstract: Більш ніж 30-річна практика показала, що завдяки комплексу своїх інструментів ТРВЗ-педагогіка, інтегруючи можливості проблемного, розвиваючого, критичного, проектного та інших видів навчання, виступає у навчальному процесі як методологічна база для педагогічної творчості.
More than 30 years of practice have shown that, thanks to the complex of its tools, TRVZ-pedagogy, integrating the capabilities of problem-based, developmental, critical, project-based and other types of learning, acts in the educational process as a methodological basis for pedagogical creativity.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19350
Appears in Collections:Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
471-474.pdf171,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.