Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19350
Title: | Теорія рішення винахідницьких завдань як методологічна основа педагогічної творчості |
Other Titles: | Theory of inventive problem solving as a methodological basis of pedagogical creativit |
Authors: | Шрагіна, Л.І. Shragina, L. |
Citation: | Шрагіна Л. І. Теорія рішення винахідницьких завдань як методологічна основа педагогічної творчості / Л. І. Шрагіна // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (Одеса, 07 квітня 2025 р.). – Одеса : Університет Ушинського, 2025. – С. 471-474. |
Issue Date: | 2025 |
Keywords: | ТРВЗ-педагогіка педагогічна творчість винахідницькі завдання TRVZ-pedagogy pedagogical creativity inventive tasks |
Abstract: | Більш ніж 30-річна практика показала, що завдяки комплексу своїх інструментів ТРВЗ-педагогіка, інтегруючи можливості проблемного, розвиваючого, критичного, проектного та інших видів навчання, виступає у навчальному процесі як методологічна база для педагогічної творчості. More than 30 years of practice have shown that, thanks to the complex of its tools, TRVZ-pedagogy, integrating the capabilities of problem-based, developmental, critical, project-based and other types of learning, acts in the educational process as a methodological basis for pedagogical creativity. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19350 |
Appears in Collections: | Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
471-474.pdf | 171,92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.