Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19440
Назва: Принципи, системи та кейси впровадження revenue-менеджмент у готельному бізнесі
Інші назви: Principles, systems and cases of implementing revenue management in the hotel business
Автори: Шикіна, О.В.
Ремігайло, І.Ю.
Shykina, O.
Remigailo, I.
Бібліографічний опис: Шикіна О. В. Принципи, системи та кейси впровадження revenue-менеджмент у готельному бізнесі / О. В. Шикіна, І. Ю. Ремігайло //Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХХІ Міжнар. наук.-практ. конф. Одеського національного економічного університету (Одеса, 24-25 квітня 2025 р.). – Одеса : ОНЕУ, 2025. – С. 304-307.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: revenue-менеджмент
RevPAR
ADR
динамічне ціноутворення
прогнозування попиту
готельний бізнес
RMS
штучний інтелект
управління доходами
конкурентоспроможність
revenue management
RevPAR
ADR
dynamic pricing
demand forecasting
hotel business
RMS
artificial intelligence
revenue management
competitiveness
Короткий огляд (реферат): У тезах розглядаються основні принципи, інструменти та практичні кейси впровадження revenue-менеджменту в готельному бізнесі. Авторки акцентують увагу на ключових показниках ефективності (ADR, RevPAR), значенні систем прогнозування попиту, динамічного ціноутворення, управління каналами продажу та впровадженні сучасних Revenue Management Systems (RMS). Проаналізовано досвід провідних міжнародних готельних мереж (Marriott, Hilton, Accor, IHG) щодо застосування RMS із елементами штучного інтелекту. Зроблено висновки щодо перспектив адаптації цих інструментів в українських готелях як важливого чинника підвищення конкурентоспроможності та прибутковості.
The abstracts consider the basic principles, tools and practical cases of implementing revenue management in the hotel business. The authors focus on key performance indicators (ADR, RevPAR), the importance of demand forecasting systems, dynamic pricing, sales channel management and the implementation of modern Revenue Management Systems (RMS). The experience of leading international hotel chains (Marriott, Hilton, Accor, IHG) in applying RMS with elements of artificial intelligence is analyzed. Conclusions are drawn regarding the prospects for adapting these tools in Ukrainian hotels as an important factor in increasing competitiveness and profitability.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19440
Інші ідентифікатори: УДК 338.488.2:640.4
JEL сlassification: L830
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
304-307.pdf230,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.