Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19447
Назва: Інтеграція практико-орієнтованих курсів у навчальний процес як засіб досягнення програмних результатів навчання
Інші назви: Integration of practice-oriented courses into the educational process as a means of achieving program learning outcomes
Автори: Шикіна, О.В.
Ремігайло, І.Ю.
Shykina, O.
Remigailo, I.
Бібліографічний опис: Шикіна О. В. Інтеграція практико-орієнтованих курсів у навчальний процес як засіб досягнення програмних результатів навчання / О. В. Шикіна, І. Ю. Ремігайло // Забезпечення якості вищої освіти : проблеми та перспективи розвитку : збірник матеріалів VІІІ Міжнародної науково-методичної конференції (Одеса, 6-7 березня 2025 р.). – Одеса : ОНЕУ, 2025. – С. 152-153.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: практико-орієнтовані курси
RapidSkills
дуальна освіта
готельно-ресторанна справа
ринок праці
освітній процес
компетентності
партнерство з бізнесом
HoReCa
кавовий стартап
practice-oriented courses
RapidSkills
dual education
hotel and restaurant business
labor market
educational process
competencies
partnership with business
HoReCa
coffee startup
Короткий огляд (реферат): У тезах розглядається інтеграція практико-орієнтованих курсів у навчальний процес як інструмент досягнення програмних результатів навчання та підвищення конкурентоспроможності випускників. Проаналізовано досвід впровадження курсів проєкту RapidSkills на базі Одеського національного економічного університету, що реалізуються у співпраці з Національною туристичною організацією України та Програмою USAID «Конкурентоспроможна економіка України». Окреслено напрями перекваліфікації у сферах HoReCa, рітейлу та електронної торгівлі. Висвітлено вплив авторських освітніх компонентів кафедри туристичного та готельно-ресторанного бізнесу, створених у партнерстві з бізнесом, на розвиток професійних, підприємницьких і цифрових компетентностей студентів. Зроблено висновок, що практико-орієнтовані курси забезпечують адаптацію освітнього процесу до реальних потреб ринку праці та сприяють ефективній підготовці фахівців для сфери гостинності.
The theses consider the integration of practice-oriented courses into the educational process as a tool for achieving program learning outcomes and increasing the competitiveness of graduates. The experience of implementing the RapidSkills project courses based on the Odessa National Economic University, implemented in cooperation with the National Tourism Organization of Ukraine and the USAID Program "Competitive Economy of Ukraine", is analyzed. The directions of retraining in the areas of HoReCa, retail and e-commerce are outlined. The impact of the author's educational components of the Department of Tourism and Hotel and Restaurant Business, created in partnership with business, on the development of professional, entrepreneurial and digital competencies of students is highlighted. The conclusion is made that practice-oriented courses ensure the adaptation of the educational process to the real needs of the labor market and contribute to the effective training of specialists for the hospitality sector.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19447
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
152-153.pdf1,91 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.