Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 31-40 зі 45.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2019Використання сучасних систем моделювання для оцінки маркетингової діяльності підприємствШепель, М.С.
2019Оптимізація товарної політики підприємства за допомогою функцій корисностіКравченко, В.К.
2019Облік, контроль та аналіз основних засобів підприємства (на прикладі ТОВ «Комунсервіс»)Торосян, А.І.
2023Управління конкурентоспроможністю торгового підприємства (на прикладі ТОВ «Глобал сервіс Юкрейн»)Авдалян, А.Г.
2023Управління конкурентоспроможністю підприємства на ринку охоронних послугБубленко, А.І.
2023Формування стратегії розвитку підприємства на ринку ресторанних послугРубан, А.С.
2023Управління логістичними потоками підприємства ( на прикладі ТОВ «Злата-Трейд»)Сєров, М.Ю.
2023Управління підприємством поліграфічної галузі на засадах корпоративної соціальної відповідальностіЗбиковська, Н.О.
2023Управління конкурентоспроможністю підприємстваВадатурський, В.В.
2023Управління маркетинговою діяльністю підприємства текстильної промисловостіМануша, О.В.