Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6794
Title: Маркетинговий аналіз конкурентних позицій підприємств готельного господарства регіону
Other Titles: Маркетинговый анализ конкурентных позиций предприятий гостиничного хозяйства региона
Marketing analysis of the competitive position of enterprises of hotel economy of the region
Authors: Самойленко, Д.М.
Issue Date: 2017
Keywords: готельне господарство
гостиничное хозяйство
hospitality
Abstract: Мета і завдання дослідження. Метою дослідження є вивчення змісту та специфічних особливостей маркетингових досліджень в сфері готельного господарства регіонів України.
Цель и задачи исследования. Целью исследования является изучение содержания и специфических особенностей маркетинговых исследований в сфере гостиничного хозяйства регионов Украины.
The purpose and objectives of the study. The aim of the study is to examine the content and specific features of marketing research in the sphere of hospitality industry regions of Ukraine.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6794
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Самойленко Д.Н. Маркетиговий аналіз.pdf448,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.