Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7725
Title: Особливості застосування методів аналізу функціональних і стохастичних взаємозв’язків у кабінетних маркетингових дослідженнях
Other Titles: Particularities of application of methods of analysis of functional and stochastic interrelationships in the cabinet marketing research
Authors: Семенова, К.Д.
Semenova, K.
Citation: Особливості застосування методів аналізу функціональних і стохастичних взаємозв’язків у кабінетних маркетингових дослідженнях / К. Д. Семенова // Маркетинг і цифрові технології. – 2018. – № 1. – Т. 2. – С. 33-54.
Issue Date: 2018
Keywords: маркетингове дослідження
обсяг реалізації
прибуток
мультиплікативні моделі
регресійно-кореляційний аналіз
marketing research
volume of sales
profit
multiplicative models
regression and correlation analysis
стаття
Abstract: Обґрунтовано доцільність використання в маркетингових дослідженнях методів аналізу взаємозв’язків – індексного та регресійно-кореляційного. Запропоновано способи вирішення проблемних питань, що виникають під час розподілу приросту результативного показника за факторами методом виявлення ізольованого впливу факторів.
The expediency of using in marketing research methods of analyzing interrelations - index and regression-correlation – is justified. Methods for solving the problematic issues arising from the distribution of the increase in the effective indicator among the factors by the method of identifying the isolated influence of factors are proposed.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7725
Appears in Collections:Кафедра бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.