Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9463
Назва: Features of modern expert researches of perfumery products
Інші назви: Особливості сучасних експертних досліджень парфумерних товарів
Автори: Zakharchuk, V.
Nerutsa, L.
Захарчук, В.Г.
Неруца, Л.В.
Бібліографічний опис: Features of modern expert researches of perfumery products / V. Zakharchuk, L. Nerutsa // Socio-economic research bulletin;Odessa National Economic University. – Odessa, 2018. - No. 4 (68). - pp. 9‒18. - ISSN 2313-4569
Дата публікації: 2018
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: expert researches
perfumery products
quality indices
technical requirements
marking
international standards
експертні дослідження
парфумерні товари
показники якості
технічні вимоги
маркування
міжнародні стандарти
стаття
Короткий огляд (реферат): The article highlights the expert researches features of perfumery products. The main research methods in accordance with national standards and international normative documents are determined. The main provisions of the quality assessment, marking and packaging of perfumery products are analyzed with the purpose of their expertise methodology updating in accordance with modern requirements of regulatory documentation. The comparative characteristic of technical requirements of international standards to the quality of perfumery products and technical requirements of national standards is given. According to the results of imported and domestic perfumery products range comparing, it has been established that the main difference between them lies in the perfumery composition content and the qualification of perfume smell’s stability. It has been established that the main factors in the perfumery goods quality formation are raw materials, the quantitative and qualitative product’s composition, the specifics of its production (consistency, packaging nature, type of consumer packaging, capacity of product unit). An assessment of perfumery products quality was conducted for determine their conformity with a modern regulatory documents on the main sensory, physical and chemical quality indicators, and also assessment of packaging conformity in which the perfume liquors are packed, marking and packaging according to the methods, which are given in the European regulatory documents. The authors proposed an algorithm for carrying out the main stage of commodity examination of perfumery products quality for compliance the current requirements of international standards, regulations and directives and regulatory and technical requirements of national standards, which in further developments can be the basis for a modern method of perfumery products expertise.
У статті висвітлено особливості експертних досліджень парфумерних товарів. Визначено основні методи досліджень відповідно до національних стандартів та міжнародних нормативних документів. Проаналізовано основні положення щодо оцінки якості, маркування та пакування парфумерних товарів зметою оновлення методики проведення їх експертизи відповідно до сучасних вимог нормативної документації. Наведена порівняльна характеристика технічних вимог міжнародних стандартів до якості парфумерних товарів та технічних вимог національних стандартів. За результатами порівняння асортименту імпортних та вітчизняних парфумерних товарів, встановлено, що основна різниця між ними полягає у вмісті парфумерної композиції та визначенні стійкості запаху парфумерії. Встановлено, що основними чинниками формування якості парфумерних товарів є вихідна сировина, кількісний і якісний склад виробу, особливості його виробництва (консистенція, характер упаковки, вид споживчої тари, місткість одиниці виробу). Проведено оцінку якості парфумерних товарів для виявлення їх відповідності сучасним нормативним документам за основними органолептичними та фізико-хімічними показниками якості, а також оцінку відповідності тари, в яку фасуються парфумерні рідини, маркування та пакування за методиками, які наведені в європейських нормативних документах. Авторами запропоновано алгоритм проведення основного етапу товарознавчої експертизи якості парфумерних товарів на відповідність сучасним вимогам міжнародних стандартів, регламентів, директив та нормативно-технічних вимог національних стандартів, що в подальших розробках може стати основою для сучасної методики експертизи парфумерних товарів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9463
ISSN: 2313-4569
Розташовується у зібраннях:Випуск 4, № 68
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Features of modern expert researches of perfumery products.pdf427,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.