Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 13.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2017Роль іміджу в створенні конкурентних переваг підприємстваНикифоренко, В.Г.; Кравченко, В.О.; Никифоренко, В.Г.; Кравченко, В.А.; Nikiforenko, V.; Kravchenko, V.
2013Методи оцінки рівня конкурентоспроможності підприємствЯнковий, О.Г.; Янковой, А.Г.; Yankovoy, A.
2017Теоретичні аспекти конкурентної стратегії підприємстваТкачук, А.С.; Ткачук, А.С.; Tkachuk, A.
2018Формування конкурентної стратегії на ринку готельних послугГладка, В.В.
2018Імідж як основа конкурентних переваг організаціїНикифоренко, В.Г.; Кравченко, В.О.; Nikiforenko, V.; Kravchenko, V.
2018Крос-культурний менеджмент в реалізації стратегії розвитку міжнародних компанійКравченко, В.О.; Кравченко, В.А.; Kravchenko, V.A.
2019Корпоративна культура як складова конкурентних переваг підприємстваНикифоренко, В.Г.; Кравченко, В.О.; Nikiforenko, V.; Kravchenko, V.
2019Формування та реалізація конкурентних переваг як засіб підвищення конкурентоспроможності суб’єктів підприємництва (на прикладі ТОВ «Агро-Велес LTD»)Шапошникова, Л.І.
2020Конкурентоспроможність банків в умовах цифрової економікиМарущак, І.А.
2022Конкурентоспроможність банків в епоху цифрової економікиМірошниченко, М.В.