7. Факультет міжнародної економіки: Recent submissions

  • Жарська, І.О.; Хачірова, Ю.С.; Zharska, I.; Khachirova, Y. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Ця стаття демонструє, що функціонування компанії значною мірою залежить від організації процесів управління запасами. У дослідженні визначено умови мінімізації витрат при управлінні виробничими запасами; розглянуто ...
  • Бондаренко, О.М.; Bondarenko, O. (2024)
    Посібник з дисципліни «Комунікації в Інтернет-маркетингу» містить теоретичний і практичний матеріал, який допоможе зрозуміти основні принципи і методи комунікації в інтернет-маркетингу та навчитися застосовувати їх на ...
  • Ukhanova, I.; Melnik, K.; Уханова, І.О.; Мельнік, К.С. (2023)
    The international movement of capital is important for the development of the Ukrainian economy, as it leads to the strengthening of foreign economic and political ties with the countries of the world, increasing foreign ...
  • Уханова, І.О.; Магдич, Ю.О.; Ukhanova, I.; Mahdych, Y. (2023)
    Метою дослідження є проаналізувати та узагальнити основні проблеми та перспективи інтеграції енергетичної системи України до спільної енергетичної системи ЄС. Проаналізовано складові та особливості енергетичної стратегії ...
  • Ukhanova, I.; Kulikov, R.; Уханова, І.О.; Куліков, Р. (2023)
    It was determined that the Odesa region belongs to the regions with a fairly high investment attractiveness and was one of the most attractive for foreign investment in Ukraine before the start of the full-scale invasion. ...
  • Уханова, І.О.; Ukhanova, I. (2024)
    Розглянуто трансформування педагогіки завдяки перевагам інформаційних та комунікаційних технологій. Визначено необхідність впровадження стратегій викладання, які мають бути адаптовані до потреб студентів в умовах активного ...
  • Ukhanova, I.; Zolotarevska, I.; Уханова, І.О.; Золоторевська, І.В. (2023)
    Ukraine is among the twenty leading countries in terms of the gross production of vegetable products, but even in the pre-war years, the production of fruit and vegetable products was characterized by a decrease in the ...
  • Шикіна, О.В.; Нєчева, Н.В.; Shykina, O.; Niecheva, N. (Вежа-Друк, 2024)
    Сучасний готельний бізнес великою мірою обумовлений використанням цифрових інструментів, які сприяють покращенню обслуговування та оптимізації бронювань. Це не тільки підвищує конкурентоспроможність готелів, але і стає ...
  • Нєчева, Н.В.; Шикіна, О.В.; Niecheva, N.; Shykina, O. (НУБіП України, 2024)
    Тези присвячені аналізу стратегії побудови туристичного бренду України у повоєнний час. Розглядаються основні виклики та можливості, з якими стикається країна в процесі відновлення туристичної індустрії. Автори досліджують ...
  • Шикіна, О.В.; Яценюк, Н.С. (Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 2024)
    Тези висвітлюють аспекти організації надання послуг для бізнес-туристів, що є важливою складовою сучасної індустрії гостинності. У роботі розглядаються специфічні потреби та вимоги бізнес-туристів, особливості організації ...
  • Шикіна, О.В.; Ремігайло, І.Ю.; Shykina, O.; Remigailo, I. (2023)
    Вказівки містять глосарій з ключовими термінами та поняттями, що є основою для вивчення ревеню менеджменту. Вони допомагають студентам оволодіти теоретичними знаннями та практичними навичками у сфері управління доходами в ...
  • Шикіна, О.В.; Ремігайло, І.Ю.; Shykina, O.; Remigailo, I. (2023)
    Вказівки включають глосарій, що містить ключові терміни та поняття, які необхідні для глибокого розуміння міжнародної готельної індустрії. Методичні матеріали сприяють формуванню теоретичних знань і практичних навичок, ...
  • Шикіна, О.В.; Shykina, O. (2024)
    Вказівки містять основні теоретичні положення, практичні завдання, кейс-стаді та рекомендації щодо організації кавових стартапів. Окрему увагу приділено розробці бізнес-плану, маркетинговим стратегіям, управлінню персоналом ...
  • Нечєва, Н.В.; Шикіна, О.В.; Necheva, N.; Shykina, O. (2024)
    Тези досліджують сучасні тенденції цифровізації індустрії туризму, аналізуючи вплив новітніх технологій на розвиток туристичних послуг і досвід споживачів. Особлива увага приділяється ролі штучного інтелекту, великих даних, ...
  • Zelenіanska, N.; Ishchenko, I.; Kundilovska, T.; Mandych, O.; Зеленянська, Н.; Іщенко, І.; Кунділовська, Т.А. (2023)
    One of the ways to grow high-quality grafted grape seedlings is to use modern, environmentally friendly biologically active preparations. Today, such preparations include live chlorella suspension. Its use in grape nursery ...
  • Шикіна, О.В.; Shykina, O. (Полтавський державний аграрний університет, 2024)
    Тези присвячені дослідженню інтеграційних процесів у готельному бізнесі, аналізу сучасних тенденцій та перспектив розвитку цієї галузі. У роботі розглядаються ключові аспекти злиттів та поглинань, стратегічних альянсів, ...
  • Шикіна, О.В.; Ремігайло, І.Ю.; Shykina, O.; Remigailo, I. (2024)
    У тезах досліджується роль та ефективність використання соціальних медіа маркетингу (SMM) у просуванні готельних послуг. Розглядаються основні інструменти та стратегії SMM, які застосовуються для залучення клієнтів, ...
  • Коцюрубенко, Г.М.; Шикіна, О.В.; Kotsiurubenko, G.; Shykina, O. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    У тезах аналізується функціонування міжнародної готельної мережі «InterContinental Hotels Group» (IHG). Розглядаються основні аспекти її діяльності, включаючи стратегії управління, моделі розширення та маркетингові підходи. ...
  • Ремігайло, І.Ю.; Шикіна, О.В.; Remigailo, I.; Shykina, O. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    У тезах досліджуються особливості обслуговування в готельному бізнесі залежно від культурних властивостей клієнтів. Розглядаються основні аспекти, що впливають на очікування та задоволення гостей з різних культурних ...
  • Копитко, Т.С.; Шикіна, О.В.; Kopytko, T.; Shykina, O. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    У тезах розглядаються основні принципи ведення рекламної діяльності в інтернеті. Аналізуються ключові елементи ефективної онлайн-реклами, включаючи таргетинг, використання соціальних мереж, контекстну рекламу та ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account