Перегляд зібрання за групою - Автори Zakharchuk, V.

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 13 до 21 із 21 < назад 
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2008Особливості формування асортименту сучасних електропобутових машин на ринку УкраїниЗахарчук, В.Г.; Захарчук, В.Г.; Zakharchuk, V.
2005Сертифікація послуг як чинник конкурентоспроможності економіки регіонівСеменов, В.Ф.; Захарчук, В.Г.; Семёнов, В.Ф.; Захарчук, В.Г.; Semenov, V.; Zakharchuk, V.
2007Сучасні проблеми у сфері надання житлово-комунальних послуг в УкраїніЗахарчук, В.Г.; Захарчук, В.Г.; Zakharchuk, V.
2009Сучасні тенденції ринку парфумерних товарівЗахарчук, В.Г.; Захарчук, В.Г.; Zakharchuk, V.
2016Технологія продукції ресторанного господарстваЗахарчук, В.Г.; Кунділовська, Т.А.; Захарчук, В.Г.; Кундиловская, Т.А.; Zakharchuk, V.; Kundilovskaya, T.
2016Товарні інновації: розробка та експертна оцінкаКунділовська, Т.А.; Захарчук, В.Г.; Траченко, Л.А.; Кулинич, О.А.; Кундиловская, Т.А.; Захарчук, В.Г.; Траченко, Л.А.; Кулініч, О.А.; Kundilovskaya, T.; Zakharchuk, V.; Trachenko, L.; Kulinich, O.
2015Товарознавча експертиза парфумерних товарів в контексті вимог європейських стандартівЗахарчук, В.Г.; Захарчук, В.Г.; Zakharchuk, V.
2009Товарознавчі та маркетингові аспекти дослідження ринку взуттєвих товарівЗахарчук, В.Г.; Захарчук, В.Г.; Zakharchuk, V.
2019Формування ринку органічної продукції в Україні: теоретичні та практичні аспектиКунділовська, Т.А.; Зеленянська, Н.М.; Захарчук, В.Г.; Кулініч, О.А.; Траченко, Л.А.; Неруца, Л.В.; Kundilovska, T.; Zelenyanskaya, N.; Zakharchuk, V.; Kulynich, O.; Trachenko, L.; Nerutsa, L.