Перегляд зібрання за групою - Автори Zhars’ka, I.

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 2 до 12 із 12 < назад 
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2020Вплив референтних груп на прийняття рішень у сфері освітніх послугЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2020Державна підтримка створення транспортно-логістичних центрів: зарубіжний досвідЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2019ЛогістикаЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2020Принципи організації маркетингових комунікацій ЗВО з абітурієнтами у мережі ІнтернетЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2020Прямий маркетинг у сфері вищої освітиЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2020Розвиток комбінованих перевезень в УкраїніЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2019Система маркетингових комунікацій закладу вищої освіти: поєднання «класичних» і «цифрових» інструментівЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2017Сучасні методи просування спеціальності «Маркетинг»Литовченко, І.Л.; Жарська, І.О.; Lytovchenko, I.; Zhars’ka, I.
2022Сучасні тренди логістики сталого розвиткуЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2020Інтернет-комунікації закладів вищої освітиЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2020Інтернет-комунікації у сфері вищої освітиЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.