Перегляд зібрання за групою - Автори Strii, L.

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 14 із 14
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2024Важливість реагування на негативні відгуки для успіху компаніїКопильченко, Я.О.; Стрій, Л.О.; Kopilchenko, Ya.; Strii, L.
2024Відео в маркетингуНаконечна, О.В.; Стрій, Л.О.; Nakonechna, O.; Strii, L.
2023Гнучкий режим робочого часу як підхід до вирішення сучасних проблем соціально-трудових відносин УкраїниПечена, А.А.; Стрій, Л.О.; Pechena, A.; Strii, L.
2024Граматичне варіювання фразеологічних одиницьРоманченко, А.П.; Стрій, Л.І.; Romanchenko, A.; Strii, L.
2023Комунікативно-прагматичні параметри апосіопези в поетичому мовленні Ліни КостенкоРоманченко, А.П.; Стрій, Л.І.; Бугаєнко, Л.П.; Romanchenko, A.; Strii, L.; Buhaienko, L.
2024Комунікації в Інтернет-маркетингу: методичні вказівкиБондаренко, О.М; Стрій, Л.І.; Bondarenko, O.; Strii, L.
2024Комунікації в Інтернет-маркетингу: методичні рекомендаціїБондаренко, О.М; Стрій, Л.І.; Bondarenko, O.; Strii, L.
2024Метафора та порівняння: етнокультурний вимірРоманченко, А.П.; Стрій, Л.І.; Romanchenko, A.; Strii, L.
2024Методи оцінювання ефективності PR-діяльностіБарановська, М.В.; Стрій, Л.О.; Baranovska, M.; Strii, L.
2024Переваги та недоліки product placementІванчихіна, М.С.; Стрій, Л.О.; Ivanchikhina, M.; Strii, L.
2024Семантико-функційні виміри термінної лексики у професійному мовленніРоманченко, А.П.; Стрій, Л.І.; Кіщенко, А.М.; Romanchenko, A.; Strii, L.; Kishchenko, A.
2024Сучасні маркетингові методи просування товаруЛаптєва, В.Р.; Стрій, Л.О.; Laptev, V.; Strii, L.
2024Сучасні тренди інтернет-маркетингуКовальчук, Г.В.; Стрій, Л.О.; Kovalchuk, G.; Strii, L.
2024Тизерна реклама невід’ємна складова сучасної рекламної стратегіїКостенко, О.В.; Стрій, Л.О.; Kostenko, O.; Strii, L.