Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10625
Title: Шляхи підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства на засадах маркетингу
Other Titles: Ways to increase the competitiveness of the tourism enterprise on the basis of marketing
Authors: Райнова, Д.А.
Issue Date: 2019
Keywords: туризм
конкурентоспроможність туристичних підприємств
tourism
competitiveness of tourism enterprises
Abstract: Мета дослідження. Метою роботи є аналіз діяльності туристичного підприємства та розробка пропозицій щодо підвищення його конкурентоспроможності на засадах маркетингу.
The aim of the study. The purpose of the work is to analyze the activity of the tourism enterprise and to develop proposals for improving its competitiveness on the basis of marketing.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10625
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Райнова Д.А. Кваліфікаційна робота.pdf363,69 kBAdobe PDFView/Open
Райнова Д.А. Реферат.pdf388,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.