Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18538
Назва: Актуальність вибору політики розподілу
Інші назви: The relevance of choosing a distribution policy
Автори: Саєнсус, M.A.
Тарасова, К.І.
Кочевой, М.М.
Личко, Г.
Saiensus, M.
Tarasova, K.
Kochevoy, M.
Lychko, H.
Бібліографічний опис: Актуальність вибору політики розподілу / М.А. Саєснсус, К.І. Тарасова, М.М. Кочевой, Г. Личко // IІ International scientific and practical conference «Modern Approaches to Problem Solving in Science and Technology» (Warsaw, 15-17 November 2023). – Warsaw: International Science Unity, 2023.– P. 219-222.
Дата публікації: 2023
Ключові слова: політика розподілу
стратегії розподілу
ринкові умови
конкурентоспроможність
distribution policy
distribution strategies
market conditions
competitiveness
Короткий огляд (реферат): У тезах розглядається актуальність вибору політики розподілу продукції як одного з ключових аспектів успішного функціонування компаній у сучасних умовах ринку. Особлива увага приділяється аналізу різних стратегій розподілу та їхньому впливу на конкурентоспроможність підприємства. Визначаються основні фактори, що впливають на вибір оптимальної політики розподілу, включаючи споживчі переваги, характеристики продукції, ринкові умови та технологічні інновації. Робиться висновок, що правильний вибір політики розподілу є критично важливим для забезпечення ефективного покриття ринку, мінімізації витрат та максимізації прибутків.
Theses consider the relevance of choosing a product distribution policy as one of the key aspects of the successful functioning of companies in modern market conditions. Special attention is paid to the analysis of various distribution strategies and their impact on the competitiveness of the enterprise. The main factors affecting the choice of the optimal distribution policy are identified, including consumer preferences, product characteristics, market conditions, and technological innovations. It is concluded that the correct choice of distribution policy is critical to ensure effective market coverage, cost minimization and profit maximization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18538
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Тарасова_4.pdf894,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.