Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18705
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКриворот, Є.О.-
dc.contributor.authorНовак, Г.В.-
dc.contributor.authorKryvorot, E.-
dc.contributor.authorNovak, H.-
dc.date.accessioned2024-10-25T07:22:16Z-
dc.date.available2024-10-25T07:22:16Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКриворот Є. О. Теоретичні засади маркетингового менеджменту / Є. О. Криворот, Г. В. Новак // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 169-171.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18705-
dc.description.abstractМаркетинговий менеджмент – це комплексний процес управління, спрямований на досягнення маркетингових цілей компанії шляхом використання стратегічного та тактичного планування. Основна мета маркетингового менеджменту полягає в створенні цінності для клієнтів і задоволенні їхніх потреб, що в свою чергу сприяє досягненню цілей підприємства, таких як збільшення прибутку, підвищення ринкової частки і покращення репутації брендуen_US
dc.description.abstractMarketing management is a comprehensive management process aimed at achieving a company's marketing objectives through the use of strategic and tactical planning. The main goal of marketing management is to create value for customers and satisfy their needs, which in turn contributes to the achievement of enterprise objectives, such as increasing profits, increasing market share and improving brand reputation.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетинговий менеджментen_US
dc.subjectстратегічного плануванняen_US
dc.subjectmarketing managementen_US
dc.subjectstrategic planningen_US
dc.titleТеоретичні засади маркетингового менеджментуen_US
dc.title.alternativeTheoretical foundations of marketing managementen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
169-171.pdf258,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.