Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18705
Title: Теоретичні засади маркетингового менеджменту
Other Titles: Theoretical foundations of marketing management
Authors: Криворот, Є.О.
Новак, Г.В.
Kryvorot, E.
Novak, H.
Citation: Криворот Є. О. Теоретичні засади маркетингового менеджменту / Є. О. Криворот, Г. В. Новак // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 169-171.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинговий менеджмент
стратегічного планування
marketing management
strategic planning
Abstract: Маркетинговий менеджмент – це комплексний процес управління, спрямований на досягнення маркетингових цілей компанії шляхом використання стратегічного та тактичного планування. Основна мета маркетингового менеджменту полягає в створенні цінності для клієнтів і задоволенні їхніх потреб, що в свою чергу сприяє досягненню цілей підприємства, таких як збільшення прибутку, підвищення ринкової частки і покращення репутації бренду
Marketing management is a comprehensive management process aimed at achieving a company's marketing objectives through the use of strategic and tactical planning. The main goal of marketing management is to create value for customers and satisfy their needs, which in turn contributes to the achievement of enterprise objectives, such as increasing profits, increasing market share and improving brand reputation.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18705
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
169-171.pdf258,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.