Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18723
Title: Маркетингове дослідження аналізу споживацьких проблем на українському ринку в умовах війни
Other Titles: Marketing research on the analysis of consumer problems in the Ukrainian market during the war
Authors: Озарінська, А.В.
Новак, А.В.
Ozarinska A.
Novak, H.
Citation: Озарінська А. В. Маркетингове дослідження аналізу споживацьких проблем на українському ринку в умовах війни / А. В. Озарінська, А.В. Новак // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 204-206.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетингове дослідження
український ринок
умови війни
marketing research
Ukrainian market
conditions of war
Abstract: Споживацькі проблеми є невід'ємною частиною будь-якого ринку. Вони виникають через невідповідність між потребами споживачів і наявними товарами та послугами
Споживацькі проблеми є невід'ємною частиною будь-якого ринку. Вони виникають через невідповідність між потребами споживачів і наявними товарами та послугами
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18723
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
204-206+.pdf306,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.