Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18723
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОзарінська, А.В.-
dc.contributor.authorНовак, А.В.-
dc.contributor.authorOzarinska A.-
dc.contributor.authorNovak, H.-
dc.date.accessioned2024-10-31T13:20:11Z-
dc.date.available2024-10-31T13:20:11Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationОзарінська А. В. Маркетингове дослідження аналізу споживацьких проблем на українському ринку в умовах війни / А. В. Озарінська, А.В. Новак // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 204-206.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18723-
dc.description.abstractСпоживацькі проблеми є невід'ємною частиною будь-якого ринку. Вони виникають через невідповідність між потребами споживачів і наявними товарами та послугамиen_US
dc.description.abstractСпоживацькі проблеми є невід'ємною частиною будь-якого ринку. Вони виникають через невідповідність між потребами споживачів і наявними товарами та послугами-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингове дослідженняen_US
dc.subjectукраїнський ринокen_US
dc.subjectумови війниen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectUkrainian marketen_US
dc.subjectconditions of waren_US
dc.titleМаркетингове дослідження аналізу споживацьких проблем на українському ринку в умовах війниen_US
dc.title.alternativeMarketing research on the analysis of consumer problems in the Ukrainian market during the waren_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
204-206+.pdf306,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.