Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18723
Назва: Маркетингове дослідження аналізу споживацьких проблем на українському ринку в умовах війни
Інші назви: Marketing research on the analysis of consumer problems in the Ukrainian market during the war
Автори: Озарінська, А.В.
Новак, А.В.
Ozarinska A.
Novak, H.
Бібліографічний опис: Озарінська А. В. Маркетингове дослідження аналізу споживацьких проблем на українському ринку в умовах війни / А. В. Озарінська, А.В. Новак // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 204-206.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетингове дослідження
український ринок
умови війни
marketing research
Ukrainian market
conditions of war
Короткий огляд (реферат): Споживацькі проблеми є невід'ємною частиною будь-якого ринку. Вони виникають через невідповідність між потребами споживачів і наявними товарами та послугами
Споживацькі проблеми є невід'ємною частиною будь-якого ринку. Вони виникають через невідповідність між потребами споживачів і наявними товарами та послугами
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18723
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
204-206+.pdf306,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.