Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19118
Title: Формування конкурентної стратегії підприємства на ринку будівельних послуг
Other Titles: Formation of a competitive strategy of the enterprise in the market of construction services
Authors: Вадатурський, В.В.
Citation: Вадатурський В.В. конкурентної стратегiї пiдприємства на ринку будiвельних послуг : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 073 "Менеджмент"за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Владислав Вiкторович Вадатурський ; наук. кер. Альона Валерiївна Пiскун . - ОНЕУ , 2024.-98с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський Національний Економічний Універсітет
Keywords: стратегія розвитку
конкурентоспроможність
управління
торгівельне підприємство
ринок
сітьовий графік
development strategy
competitiveness
management
trading enterprise
market
network graph
Abstract: Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – ТОВ «Стройпол» .У роботі розглядаються теоретичні аспекти поняття та процесу формування стратегій розвитку підприємства у будівельній галузі. Проаналізовано внутрішнє та конкурентне середовище ТОВ «Стройпол» та його фінансовий стан. Запропоновано рекомендації та пропозиції щодо вдосконалення системи управління конкурентоспроможністю та стратегії диверсифікації на розгляд керівництву ТОВ «Стройпол», де було визнано можливість практичного застосування в майбутньому окремих заходів.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19118
Appears in Collections:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.