Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19118
Назва: Формування конкурентної стратегії підприємства на ринку будівельних послуг
Інші назви: Formation of a competitive strategy of the enterprise in the market of construction services
Автори: Вадатурський, В.В.
Бібліографічний опис: Вадатурський В.В. конкурентної стратегiї пiдприємства на ринку будiвельних послуг : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 073 "Менеджмент"за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Владислав Вiкторович Вадатурський ; наук. кер. Альона Валерiївна Пiскун . - ОНЕУ , 2024.-98с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський Національний Економічний Універсітет
Ключові слова: стратегія розвитку
конкурентоспроможність
управління
торгівельне підприємство
ринок
сітьовий графік
development strategy
competitiveness
management
trading enterprise
market
network graph
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – ТОВ «Стройпол» .У роботі розглядаються теоретичні аспекти поняття та процесу формування стратегій розвитку підприємства у будівельній галузі. Проаналізовано внутрішнє та конкурентне середовище ТОВ «Стройпол» та його фінансовий стан. Запропоновано рекомендації та пропозиції щодо вдосконалення системи управління конкурентоспроможністю та стратегії диверсифікації на розгляд керівництву ТОВ «Стройпол», де було визнано можливість практичного застосування в майбутньому окремих заходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19118
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.