Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-20 зі 26.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2013Концепція створення відділу маркетингу навчально-тренінгової фірмиЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2014Поведінка споживачаЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2007Особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2016PR-заходи як елемент маркетингових комунікацій вищого навчального закладуЛитовченко, І.Л.; Жарська, І.О.; Литовченко, И.Л.; Жарская, И.А.; Lytovchenko, I.; Zharska, I.
2008Формування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту в сучасних умовах УкраїниЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2017Інтерактивні методи навчання в маркетингуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2008Система маркетингової інформації підприємства залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2013Інформаційні системи і технології в системі маркетингу залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2012Асортиментна політика залізничного транспорту України в сфері пасажирських перевезеньЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2014Особливості дослідження поведінки споживачів освітніх послуг в Інтернет-середовищіЖарська, І.О.; Зіньковська, Д.В.; Жарская, И.А.; Зиньковская, Д.В.; Zharska, I.; Zinkovska, D.