Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21-30 зі 42.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2017Сучасні методи просування спеціальності «Маркетинг»Литовченко, І.Л.; Жарська, І.О.; Lytovchenko, I.; Zhars’ka, I.
2018Розвиток логістичного аутсорсингу в Україні: підвищення ефективності діяльності транспортних посередників на ринку ОдесиЖарська, І.О.; Zharska, I.
2020Принципи організації маркетингових комунікацій ЗВО з абітурієнтами у мережі ІнтернетЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2020Digital-маркетинг закладів вищої освітиЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2014Особливості дослідження поведінки споживачів освітніх послуг в Інтернет-середовищіЖарська, І.О.; Зіньковська, Д.В.; Жарская, И.А.; Зиньковская, Д.В.; Zharska, I.; Zinkovska, D.
2016Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправиЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2019ЛогістикаЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2022Сучасні тренди логістики сталого розвиткуЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2013Хронологія досліджень споживчої поведінкиЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2012До питання про визначення понять «товар» та «сервіс» в сфері залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.