Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-6 зі 6.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2016Investigation of the influence of consumer behavior on the formation of integrated marketing communicationsLitovchenko, I.; Shkurupska, I.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Литовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.
2016The development of marketing communications under the influence of the Industry 4.0Shkurupska, I.; Litovchenko, I.; Шкурупська, І.О.; Литовченко, І.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, И.Л.
2013Интегрированные маркетинговые коммуникации на рынке гелиоэнергетического оборудованияЛитовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Litovchenko, I.; Shkurupskaya, I.
2015Формирование методического подхода к разработке интегрированных маркетинговых коммуникацийЛитовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Litovchenko, I.; Shkurupskaya, I.
2015Оценка синергетического эффекта от применения интегрированных маркетинговых коммуникацийЛитовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Litovchenko, I.; Shkurupskaya, I.
2015Интегрированные маркетинговые коммуникации предприятий на рынке гелиоэнергетического оборудованияЛитовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Litovchenko, I.; Shkurupskaya, I.