Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 12.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2017Становлення теорії маркетингових досліджень в умовах інформаційно-технологічної революціїЄрешко, А.І.; Сотніков, Ю.М.; Ereshko, A.; Sotnikov, Y.
2017Аналітичний інструментарій оцінки маркетингової політики у сфері ризик-менеджменту агропромислових підприємств УкраїниАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Андреева, Н.Н.; Зиньковская, Д.В.; Andryeyevа, N.; Zinkovska, D.
2017Тенденції розвитку маркетингових комунікацій під впливом промислової революції 4.0Шкурупська, І.О.; Шкурупская, И.А.; Shkurupska, I.
2017Міжнародний досвід державної підтримки створення транспортно-логістичних центрівЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2017Інтерактивні методи навчання в маркетингуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2017Online marketing researches in Ukraine: trends and perspectivesEreshko, A.; Kerekeshа, O.; Єрешко, А.І.; Керекеша, О.В.
2017Сучасні методи просування спеціальності «Маркетинг»Литовченко, І.Л.; Жарська, І.О.; Lytovchenko, I.; Zhars’ka, I.
2017Дослідження ринку хлібопекарної та кондитерської галузей УкраїниБергер, В.В.; Бергер, В.В.; Berger, V.
2017Украина в международных рейтингах конкурентоспособности и инновационного развитияКухарская, Н.А.; Кухарська, Н.О.; Kuharskaya, N.
2017Проблеми розвитку маркетингової та логістичної діяльності в аграрному секторі УкраїниСмирнова, Н.В.; Smyrnova, N.