Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій : [483] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 101 до 120 з 483
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2020Сучасні тенденції ринку праці в УкраїніБойко, В.С.
2020Статистичне оцінювання інвестиційної діяльності в УкраїніБерезорудський, А.М.
2020Статистичний аналіз ліквідності та платоспроможності банків в УкраїніАгапченко, К.А.
2020Операційне управління підприємства - дистриб’ютeра на ринку оптової торгівлі дитячих іграшокЮрлов, В.І.
2020Формування конкурентних переваг крюїнгового підприємства на засадах сучасних технологій управлінняЩука, В.С.
2020Управління іміджем як чинник конкурентних переваг готельного підприємстваШовковенко, І.С.
2020Розробка конкурентної стратегії аграрного підприємстваСливка, В.С.
2020Удосконалення технології управління підприємством приладобудуванняПопандопуло Д.В.
2020Формування системи стратегічного управління фермерським господарствомМихальченко, Д.М.
2020Реалізація конкурентної стратегії підприємства приладобудування на засадах BSCМельник, В.О.
2020Формування конкурентних переваг підприємства на засадах лідерства за витратамиЛевкович, І.Г.
2020Корпоративна соціальна відповідальність як чинник результативності діяльності підприємстваКоломацька, Д.С.
2020Управління витратами підприємства у галузі виробництва мебліКовиліна, А.О.
2020Інноваційні технології управління ресторанним бізнесомКім, А.А.
2020Формування системи управління якістю комунального підприємстваДолженко, Г.М.
2020Формування конкурентної стратегії на засадах концепції бережливого виробництваДанг, В.Т.
2020Формування конкурентної стратегії на засадах концепції ринкового лідерстваГуменко, К.М.
2020Формування конкурентних переваг на ринку логістичних послугГерасімова, Я.М.
2020Управління розвитком логістичної компаніїБігуновіч, А.В.
2020Формування стратегії розвитку підприємства торгівлі на засадах сучасних комунікаційних процесівБардук, В.Ю.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 101 до 120 з 483