Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 18.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2021Сучасне управління бізнесом: оцінка відмінностей за концепцією TQM та міжнародними стандартамиТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2012Послуга як об’єкт товарознавства: організація та контроль за якістюТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2014Система менеджменту якості як засіб поліпшення процесу надання освітніх послугТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2018Важливі аспекти формування систем управління якістю в контексті вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2015Траченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2018Процесний підхід у системах управління якістю підприємств сфери послугТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2019Ризик-орієнтований підхід у проектуванні як важливому процесі системи управління якістю підприємства сфери інжинірингуТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2020Концептуальні засади формування систем управління якістю на підприємствах сфери інжинірингових послугТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2019Формування систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг: організаційно-методологічні аспектиТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2019Експертне оцінювання якості виконання електромонтажних робіт на підприємствах сфери інжинірингових послугТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2019Моніторинг результативності процесів систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послугТраченко, Л.А.; Trachenko, L.