Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 81-87 зі 87.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2010Значення сенсорних досліджень у маркетинговій політиці виробників харчових продуктівКунділовська, Т.А.; Кундиловская, Т.А.; Kundilovskaya, T.
2015Анализ конкурентоспособности пищевых предприятийВолкова, Н.А.; Яцковой, Д.В.; Волкова, Н.А.; Яцковий, Д.В.; Volkova, V.; Yatskovoy, D.
2015Вопросы реструктуризации украинских предприятий пищевой промышленностиБалджи, М.Д.; Балджи, М.Д.; Baldghi, M.
2015Обоснование развития инфраструктуры для поддержки малого аграрного предпринимательстваБалджи, М.Д.; Балджи, М.Д.; Baldghi, M.
2016Конкурентоспроможність аграрних підприємств в умовах глобалізаціїДобрунік, Т.П.; Добруник, Т.Ф.; Dobrunik, T.
2016Маркетинговий аудит та інституційне забезпечення у системі просування органічної продукції українських товаровиробниківАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Андреева, Н.Н.; Зиньковская, Д.В.; Andryeyevа, N.; Zinkovska, D.
2000Розвиток конкурентоспроможності: світовий досвід і шляхи удосконалення українського АПКДобрунік, Т.П.; Добруник, Т.Ф.; Dobrunik, T.