Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 16.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2017Керування комплексом маркетингуРусавська, О.О.
2020Шляхи вдосконалення рекламно-інформаційної діяльності туристичного підприємства-оператора (за матеріалами туристичного оператора «Coral Travel Ukraine»)Зикіна, М.С.
2021Удосконалення маркетингової політики туристичних підприємств (на прикладі туристичного агентства «Поїхали з нами»)Столяр, Ю.В.
2021Удосконалення комплексу маркетингу туристичного підприємства (на прикладі туристичної фірми "Батерфляй")Башта, Н.М.
2021Удосконалення маркетингової політики туристичного підприємства (на прикладі туристичної фірми «Вам Тревел»)Ткачук, М.І.
2022Розробка стратегії фірми на основі процесного підходуМарченко, С.А.
2014Основи рекреалогії (економіко-екологічний та маркетинговий аспект)Нездоймінов, С.Г.; Гусєва, О.В.; Нездойминов, С.Г.; Гусева, О.В.; Nezdoyminov, S.; Gusyeva, O.
2018Маркетингова політика просування послуг ресторану «Grand Prix»Замкова, Д.О.
2022Конкурентна стратегія туристичного підприємства у сучасних умовахКудрявцевой, М.С.
2018Комплекс маркетингу у туристичному підприємстві «Тартус-Тур»Штейсель, А.В.