Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу: Recent submissions

  • Шикіна, О.В.; Нєчева, Н.В.; Shykina, O.; Niecheva, N. (Вежа-Друк, 2024)
    Сучасний готельний бізнес великою мірою обумовлений використанням цифрових інструментів, які сприяють покращенню обслуговування та оптимізації бронювань. Це не тільки підвищує конкурентоспроможність готелів, але і стає ...
  • Нєчева, Н.В.; Шикіна, О.В.; Niecheva, N.; Shykina, O. (НУБіП України, 2024)
    Тези присвячені аналізу стратегії побудови туристичного бренду України у повоєнний час. Розглядаються основні виклики та можливості, з якими стикається країна в процесі відновлення туристичної індустрії. Автори досліджують ...
  • Шикіна, О.В.; Яценюк, Н.С. (Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 2024)
    Тези висвітлюють аспекти організації надання послуг для бізнес-туристів, що є важливою складовою сучасної індустрії гостинності. У роботі розглядаються специфічні потреби та вимоги бізнес-туристів, особливості організації ...
  • Шикіна, О.В.; Ремігайло, І.Ю.; Shykina, O.; Remigailo, I. (2023)
    Вказівки містять глосарій з ключовими термінами та поняттями, що є основою для вивчення ревеню менеджменту. Вони допомагають студентам оволодіти теоретичними знаннями та практичними навичками у сфері управління доходами в ...
  • Шикіна, О.В.; Ремігайло, І.Ю.; Shykina, O.; Remigailo, I. (2023)
    Вказівки включають глосарій, що містить ключові терміни та поняття, які необхідні для глибокого розуміння міжнародної готельної індустрії. Методичні матеріали сприяють формуванню теоретичних знань і практичних навичок, ...
  • Шикіна, О.В.; Shykina, O. (2024)
    Вказівки містять основні теоретичні положення, практичні завдання, кейс-стаді та рекомендації щодо організації кавових стартапів. Окрему увагу приділено розробці бізнес-плану, маркетинговим стратегіям, управлінню персоналом ...
  • Нечєва, Н.В.; Шикіна, О.В.; Necheva, N.; Shykina, O. (2024)
    Тези досліджують сучасні тенденції цифровізації індустрії туризму, аналізуючи вплив новітніх технологій на розвиток туристичних послуг і досвід споживачів. Особлива увага приділяється ролі штучного інтелекту, великих даних, ...
  • Zelenіanska, N.; Ishchenko, I.; Kundilovska, T.; Mandych, O.; Зеленянська, Н.; Іщенко, І.; Кунділовська, Т.А. (2023)
    One of the ways to grow high-quality grafted grape seedlings is to use modern, environmentally friendly biologically active preparations. Today, such preparations include live chlorella suspension. Its use in grape nursery ...
  • Шикіна, О.В.; Shykina, O. (Полтавський державний аграрний університет, 2024)
    Тези присвячені дослідженню інтеграційних процесів у готельному бізнесі, аналізу сучасних тенденцій та перспектив розвитку цієї галузі. У роботі розглядаються ключові аспекти злиттів та поглинань, стратегічних альянсів, ...
  • Шикіна, О.В.; Ремігайло, І.Ю.; Shykina, O.; Remigailo, I. (2024)
    У тезах досліджується роль та ефективність використання соціальних медіа маркетингу (SMM) у просуванні готельних послуг. Розглядаються основні інструменти та стратегії SMM, які застосовуються для залучення клієнтів, ...
  • Коцюрубенко, Г.М.; Шикіна, О.В.; Kotsiurubenko, G.; Shykina, O. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    У тезах аналізується функціонування міжнародної готельної мережі «InterContinental Hotels Group» (IHG). Розглядаються основні аспекти її діяльності, включаючи стратегії управління, моделі розширення та маркетингові підходи. ...
  • Ремігайло, І.Ю.; Шикіна, О.В.; Remigailo, I.; Shykina, O. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    У тезах досліджуються особливості обслуговування в готельному бізнесі залежно від культурних властивостей клієнтів. Розглядаються основні аспекти, що впливають на очікування та задоволення гостей з різних культурних ...
  • Копитко, Т.С.; Шикіна, О.В.; Kopytko, T.; Shykina, O. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    У тезах розглядаються основні принципи ведення рекламної діяльності в інтернеті. Аналізуються ключові елементи ефективної онлайн-реклами, включаючи таргетинг, використання соціальних мереж, контекстну рекламу та ...
  • Чапаров, Є.І.; Шикіна, О.В.; Chaparov, E.; Shykina, O. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    У тезах досліджується світовий досвід функціонування MICE-туризму (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions), аналізуються ключові фактори, що впливають на розвиток цього сегменту туристичної індустрії. Розглядаються ...
  • Кириченко, І.В.; Шикіна, О.В.; Kirichenko, I.; Shykina, O. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    У тезах розглядається вплив штучного інтелекту (ШІ) на розвиток інтернет-маркетингу, зокрема на прикладі моделі ChatGPT. Досліджується, як ШІ змінює підходи до маркетингових стратегій, автоматизації процесів, аналізу даних ...
  • Світлинець, О.В.; Горішевський, П.А. (2024)
    Сучасні технології відіграють ключову роль у розвитку готельно-ресторанного бізнесу, сприяючи підвищенню конкурентоспроможності та покращенню якості обслуговування. У цій статті досліджується вплив різних інновацій, таких ...
  • Шикіна, О.В.; Кузнєцова, О.В.; Shykina, O.; Kuznietsova, O. (2024)
    Стаття досліджує сутність дуальної освіти як інструменту інтеграційного розвитку готельних мереж. Дослідження аналізує ефективність цієї форми здобуття вищої освіти, визначає виклики та переваги для навчальних закладів та ...
  • Шикіна, О.В.; Нєчева, Н.В.; Тіщенко, І.В. К.Г.; Shykina, O.; Niecheva, N.; Tishchenko, O. (2024)
    Стаття розглядає актуальні аспекти застосування digital-маркетингу в готельному бізнесі. Зокрема, дослі джується ефективність інтернет-реклами, використання соціальних мереж та аналітичних інструментів для привертання та ...
  • Шикіна, О.В.; Shykina, O. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Стаття присвячена дослідженню ролі та ефективності корпоративної освіти у контексті інтеграційних про цесів готельних мереж. Зазначено ключові аспекти впровадження корпоративних навчальних програм, їхній вплив на розвиток ...
  • Іоргачова, М.І.; Шикіна, О.В.; Коцюрубенко, Г.М.; Нєчева, Н.В.; Iorgachova, M. (2023)
    У статті розглянуто сутність, зміст і класифікація маркетингових стратегій, орієнтованих на забезпечення конкурентних переваг підприємств у сфері послуг. Обґрунтовано важливість та доцільність розгляду питання розбудови ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account