Перегляд зібрання за групою - Теми частка ринку

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 7 із 7
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2013Аналіз залежності рівня конкурентоспроможності туристичних підприємств від контрольованої ними ринкової часткиПавлоцький, В.Я.; Павлоцкий, В.Я.; Pavlotsky, V.
2010Аналіз конкурентоспроможності продукції як інструмент формування виробничої програми підприємстваЄгупов, Ю.А.; Егупов, Ю.А.; Yegupov, Y.
2013Визначення впливу основних факторів на прибуток підприємстваОснач, О.Ф.; Оснач, О.Ф.; Osnach, O.
2013Метод таксономії в оцінці частки підприємства на цільовому ринкуЄгупов, Ю.А.; Егупов, Ю.А.; Yegupov, Y.
2018Стратегічний аналіз підприємств виноробної галузі УкраїниГайдаєнко, О.М.; Gaidaienko, О.
2014Теоретичні аспекти конкурентоспроможності готельного підприємстваБортник, Л.В.; Бортник, Л.В.; Bortnyk, L.
2024Управління комунікаціями в менеджменті банківської системи (на прикладі АТ КБ «ПриватБанк»)Бірзул, О.В.