Перегляд зібрання за групою - Автори Орлик, О.В.

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 37 до 56 із 172 < назад   далі >
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2010Засоби підвищення ефективності організації самостійної роботи студентівОрлик, О.В.; Орлик, О.В.; Orlyk, O.
2015Застосування методу аналізу ситуацій в системі забезпечення економічної безпеки підприємстваОрлик, О.В.; Орлик, О.В.; Orlyk, O.
2008Застосування робочих зошитів в курсі економічної інформатикиОрлик, О.В.; Єсіна, О.Г.; Орлик, О.В.; Есина, О.Г.; Orlyk, O.; Iesina, O.
2021Застосування сучасних інформаційних технологій в логістичній системі підприємствОрлик, О.В.; Orlyk, O.
2012Кейс-метод і особливості його застосування при підготовці фахівців у ВНЗОрлик, О.В.; Орлик, О.В.; Orlyk, O.
2017Класифікація та систематизація загроз фінансово-економічній безпеці підприємствОрлик, О.В.; Орлик, О.В.; Orlyk, O.
2012Кластери як інноваційна форма розвитку агропромислового виробництваОрлик, О.В.; Орлик, О.В.; Orlyk, O.
2012Кластери – нова ринкова форма економічного розвитку територійОрлик, О.В.; Орлик, О.В.; Orlyk, O.
2019Комунікаційні інструменти Інтернет-маркетингу: аналіз та систематизаціяОрлик, О.В.; Orlyk, O.
2015Конкуренція на ринку браузерів: порівняльна характеристикаОрлик, О.В.; Орлик, О.В.; Orlyk, O.
2020Конструктори сайтів: аналіз можливостей, переваг та недоліківОрлик, О.В.; Orlyk, O.
2016Концептуальні основи стратегії забезпечення фінансово-економічної безпеки підприємстваОрлик, О.В.; Орлик, О.В.; Orlyk, O.
2016Концепція забезпечення фінансової складової економічної безпеки підприємстваОрлик, О.В.; Орлик, О.В.; Orlyk, O.
2015Концепція зебезпечення безпеки сучасного готелюОрлик, О.В.; Орлик, О.В.; Orlyk, O.
2022Маркетингові інструменти та їх значення в системі економічної безпеки підприємстваОрлик, О.В.; Orlyk, O.
2019Маркетингові інтернет-комунікації та їх застосування для просування брендуОрлик, О.В.; Orlyk, O.
2021Маркетингові інтернет-комунікації у діяльності компанійОрлик, О.В.; Orlyk, O.
2021Маркетингові інформаційні системи: характерні особливості, наслідки та проблеми впровадженняОрлик, О.В.; Orlyk, O.
2019Методи забезпечення безпеки інформації в інформаційних системахОрлик, О.В.; Orlyk, O.
2005Методи оцінювання ефективності інвестиційних проектівОрлик, О.В.; Орлик, О.В.; Orlyk, O.