Browsing by Author Bedradina, G.

Jump to: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 20 to 39 of 41 < previous   next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2018Науково-методичні основи оцінювання якості туристичних послугБедрадіна, Г.К.; Нездоймінов, С.Г.; Bedradina, G.; Nezdoyminov, S.
2018Науково-теоретичні аспекти маркетингового аналізу у сфері готельного господарстваНездоймінов, С.Г.; Бедрадіна, Г.К.; Nezdoyminov, S.; Bedradina, G.
2021Особливості інноваційної діяльності в ресторанному бізнесі в період світової кризиБедрадіна, Г.К.; Bedradina, G.
2013Оцінка привабливості емісійних туристичних ринків на основі маркетингового стратегічного аналізуБедрадіна, Г.К.; Bedradina, G.
2016Оцінка туристично-рекреаційного потенціалу регіонуГерасименко, В.Г.; Бедрадіна, Г.К.; Галасюк, С.С.; Галасюк, К.А.; Давиденко, І.В.; Єгупова, І.М.; Жупаненко, А.В.; Михайлюк, О.Л.; Нездоймінов, С.Г.; Павлоцький, В.Я.; Семенов, В.Ф.; Ярьоменко, С.Г.; Герасименко, В.Г.; Бедрадина, А.К.; Галасюк, С.С.; Галасюк, Е.А.; Давыденко, И.В.; Егупова, И.Н.; Жупаненко, А.В.; Михайлюк, Е.Л.; Нездойминов, С.Г.; Павлоцкий, В.Я.; Семёнов, В.Ф.; Яременко, С.Г.; Gerasimenko, V.; Bedradina, G.; Galasyuk, S.; Galasyuk, K.; Davydenko, I.; Yegupova, I.; Zhupanenko, A.; Mykhailiuk, O.; Nezdoyminov, S.; Pavlotsky, V.; Semenov, V.; Iaromenko, S.
2010Оцінка якості менеджменту туристичної фірми на основі ключових економічних показниківБедрадіна, Г.К.; Бедрадина, А.К.; Bedradina, G.
2019Практична підготовка у закладах вищої освіти як основа конкурентоспроможності випускника на ринку праціБедрадіна, Г.К.; Bedradina, G.
2019Проблеми імплементації міжнародних стандартів якості на туристичних підприємствахБедрадіна, Г.К.; Bedradina, G.
2011Проблемні питання впровадження міжнародних стандартів в систему менеджменту якості туристичних підприємствБедрадіна, Г.К.; Бедрадина, А.К.; Bedradina, G.
2006Рекреационный потенциал курортной анимации как фактор повышения качества туристических услугНездойминов, С.Г.; Бедрадина, А.К.; Нездоймінов, С.Г.; Бедрадіна, Г.К.; Nezdoyminov, S.; Bedradina, G.
2011Самооцінка як основа удосконалення якості послуг підприємств туризмуБедрадіна, Г.К.; Бедрадина, А.К.; Bedradina, G.
2019Сучасні тенденції розвитку пасажирських авіаперевезеньБедрадіна, Г.К.; Bedradina, G.
2018Теоретико-методичне обґрунтування заходів щодо підвищення якості послуг туристичних підприємствБедрадіна, Г.К.; Бедрадина, А.К.; Bedradina, G.
2018Теоретико-методичне обґрунтування заходів щодо підвищення якості послуг туристичних підприємствБедрадіна, Г.К.; Бедрадина, А.К.; Bedradina, G.
2014Трансформація туристичної політики та її вплив на взаємовідносини туроператорів і турагентівБедрадіна, Г.К.; Герасименко, В.Г.; Бедрадина, А.К.; Герасименко, В.Г.; Bedradina, G.; Gerasimenko, V.
2022Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для УкраїниГаласюк, С.С.; Давиденко, І.В.; Нездоймінов, С.Г.; Шикіна, О.В.; Герасименко, В.Г.; Михайлюк, О.Л.; Бедрадіна, Г.К.; Galasyuk, S.; Davydenko, I.; Nezdoyminov, S.; Shykina, O.; Gerasimenko, V.; Mykhailiuk, O.; Bedradina, G.
2023Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для УкраїниГаласюк, С.С.; Давиденко, І.В.; Нездоймінов, С.Г.; Шикіна, О.В.; Лебедєв, І.В.; Герасименко, В.Г.; Михайлюк, О.Л.; Бедрадіна, Г.К.; Кунділовська, Т.А.; Саєнсус, М.А.; Galasyuk, S.; Davydenko, I.; Nezdoyminov, S.; Shykina, O.; Lebedyev, I.; Gerasimenko, V.; Mykhailiuk, O.; Bedradina, G.; Kundilovska, T.; Saiensus, M.
2024Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для УкраїниГаласюк, С.С.; Давиденко, І.В.; Нездоймінов, С.Г.; Шикіна, О.В.; Герасименко, В.Г.; Бедрадіна, Г.К.; Кунділовська, Т.А.; Galasyuk, S.; Davydenko, I.; Nezdoyminov, S.; Shykina, O.; Gerasimenko, V.; Bedradina, G.; Kundilovskaya, T.
2009Управління якістю послуг туристичного підприємства на засадах бенчмаркінгуБедрадіна, Г.К.; Бедрадина, А.К.; Bedradina, G.
2014Формирование управленческих целей, как этап создания системы качества на туристическом предприятииБедрадина, А.К.; Бедрадіна, Г.К.; Bedradina, G.