Перегляд зібрання за групою - Теми marketing

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 354  далі >
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2021Administracja i zarządzanie w funkcjonowaniu nowoczesnej gospodarki i społeczeństwa-
2021Analysis of the information component of marketing territorial strategiesTarasova, K.; Semenova, K.; Тарасова, К.І.; Семенова, К.Д.
2023Ecotourism development in ukraine: opportunities for promotion through social media and internet marketing, based on the examples of Norway and IcelandKozhukhar, A.; Кожухар, А.
2017Event-маркетинг в діяльності вищого навчального закладу (на прикладі Міжнародного конкурсу для студентів та школярів “Реклама-Фест”Матчина, В.В.
2014Formational characteristics of the new marketing approach in banking areaZavadska, D.
2014Formational characteristics of the new marketing approach in banking areaZavadska, D.; Завадська, Д.В.; Завадская, Д.В.
2014Innovation strategies of small industrial enterprisesLutsyak, V.
2019Marketing as the source of establishment of pillars of the enterprise intellectual capitalLitvinov, O.; Літвінов, О.С.
2023Marketing in state administration servicesHvizdová, E.; Hricko, I.; Гвіздова, Є.; Гричко, І.
2013Modern approaches to formation of marketing strategies in agricultural enterprisesGogol, I.
2017Online marketing researches in Ukraine: trends and perspectivesEreshko, A.; Kerekeshа, O.; Єрешко, А.І.; Керекеша, О.В.
2021Oрганізація маркетингової діяльності підприємства готельного господарства (на прикладі готелю «Замок Мастара»)Найденко, Д.Ю.
2019PR в маркетинговій діяльності підприємства розважальних послуг (на прикладі мережі парків розваг «Планета»)Нємцева, А.А.
2021PR у маркетинговій діяльності підприємства (на прикладі ресторану «Сегед»)До Данг Кіеу Чінь
2016PR-заходи як елемент маркетингових комунікацій вищого навчального закладуЛитовченко, І.Л.; Жарська, І.О.; Литовченко, И.Л.; Жарская, И.А.; Lytovchenko, I.; Zharska, I.
2023PR-інструменти в системі управління брендомТарасова, К.І.; Сало, Я.В.; Новак, Г.В.; Tarasova, K.; Salo, Y.; Novak, H.
2023SMM як важлива складова маркетингової комунікації ТОВ «КАРАВАН-МОТОРС»Гаранська, О.І.
2023Автоматизація маркетингової діяльності як наслідок інформатизації суспільстваСало, Я.В.; Salo, Y.
2016Аналіз динаміки та перспектив розвитку олійно-жирової галузі УкраїниЗіньковська, Д.В.; Зиньковская, Д.В.; Zinkovska, D.
2023Аналіз маркетингового середовища в діяльності підприємства ТОВ "НАРІНЕ-ЛАЙФ" та розробка рекомендацій щодо його урахуванняХомко, Є.А.