Skip navigation
Головна сторінка
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
English
українська
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Репозитарій Одеського нацiонального економічного унiверситету
Перегляд зібрання за групою - Теми marketing
Перейти до:
0-9
А
Б
В
Г
Ґ
Д
Е
Є
Ж
З
И
І
Ї
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Ю
Я
Ь
|
Э
Ё
Ъ
Ы
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
по заголовку
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати 1 до 20 із 354
далі >
Попередній перегляд
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2021
Administracja i zarządzanie w funkcjonowaniu nowoczesnej gospodarki i społeczeństwa
-
2021
Analysis of the information component of marketing territorial strategies
Tarasova, K.
;
Semenova, K.
;
Тарасова, К.І.
;
Семенова, К.Д.
2023
Ecotourism development in ukraine: opportunities for promotion through social media and internet marketing, based on the examples of Norway and Iceland
Kozhukhar, A.
;
Кожухар, А.
2017
Event-маркетинг в діяльності вищого навчального закладу (на прикладі Міжнародного конкурсу для студентів та школярів “Реклама-Фест”
Матчина, В.В.
2014
Formational characteristics of the new marketing approach in banking area
Zavadska, D.
2014
Formational characteristics of the new marketing approach in banking area
Zavadska, D.
;
Завадська, Д.В.
;
Завадская, Д.В.
2014
Innovation strategies of small industrial enterprises
Lutsyak, V.
2019
Marketing as the source of establishment of pillars of the enterprise intellectual capital
Litvinov, O.
;
Літвінов, О.С.
2023
Marketing in state administration services
Hvizdová, E.
;
Hricko, I.
;
Гвіздова, Є.
;
Гричко, І.
2013
Modern approaches to formation of marketing strategies in agricultural enterprises
Gogol, I.
2017
Online marketing researches in Ukraine: trends and perspectives
Ereshko, A.
;
Kerekeshа, O.
;
Єрешко, А.І.
;
Керекеша, О.В.
2021
Oрганізація маркетингової діяльності підприємства готельного господарства (на прикладі готелю «Замок Мастара»)
Найденко, Д.Ю.
2019
PR в маркетинговій діяльності підприємства розважальних послуг (на прикладі мережі парків розваг «Планета»)
Нємцева, А.А.
2021
PR у маркетинговій діяльності підприємства (на прикладі ресторану «Сегед»)
До Данг Кіеу Чінь
2016
PR-заходи як елемент маркетингових комунікацій вищого навчального закладу
Литовченко, І.Л.
;
Жарська, І.О.
;
Литовченко, И.Л.
;
Жарская, И.А.
;
Lytovchenko, I.
;
Zharska, I.
2023
PR-інструменти в системі управління брендом
Тарасова, К.І.
;
Сало, Я.В.
;
Новак, Г.В.
;
Tarasova, K.
;
Salo, Y.
;
Novak, H.
2023
SMM як важлива складова маркетингової комунікації ТОВ «КАРАВАН-МОТОРС»
Гаранська, О.І.
2023
Автоматизація маркетингової діяльності як наслідок інформатизації суспільства
Сало, Я.В.
;
Salo, Y.
2016
Аналіз динаміки та перспектив розвитку олійно-жирової галузі України
Зіньковська, Д.В.
;
Зиньковская, Д.В.
;
Zinkovska, D.
2023
Аналіз маркетингового середовища в діяльності підприємства ТОВ "НАРІНЕ-ЛАЙФ" та розробка рекомендацій щодо його урахування
Хомко, Є.А.