Перегляд зібрання за групою - Теми 242 туризм

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 8 до 27 із 105 < назад   далі >
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2020Маркетингова діяльність туроператора ТОВ «Укрферрі – тур» на ринку круїзних послуг»Филипчук, А.О.
2021Маркетингове регулювання туристичних послуг в Одеському регіоніГригоращенко, В.В.
2022Механiзми подовження i активiзацiї туристичнорекреацiйного сезону в Одеському регiонiБушева, Я.В.
2019Механізми державного регулювання кластерної політики в туристичному бізнесі УкраїниАмірова, Аян Фархад кизи
2020Мотивація персоналу туристичної фірми» (на прикладі туристичного агентства «Поїхали з нами»Кучеренко, М.І.
2019Напрями впровадження маркетингових інновацій на підприємствах ресторанного господарства (на прикладі кафе «The Lodge»)Решетник, К.С.
2022Напрями впровадження інноваційних маркетингових технологій в туристичній індустрії Львівської областіШинкаренко, А.В.
2020Напрями покращення організації послуг круїзного туризму (на прикладі ТОВ «Чорноморські екскурсії»)Тальянцева, К.С.
2022Напрями підвищення ефективності роботи туристистичних підприємств на ринку ділового туризмуСпиридонова, Д.О.
2022Напрями підвищення ефективності роботи туристичних підприємств на ринку подієвого туризмуЛюлякова, Л.О,
2020Напрями розвитку еногастрономічного туризму в Одеському регіоні (на прикладі туроператора «Селезньов тур»Баскакова, А.І.
2019Напрями розвитку немасових видів туризму на туристичному підприємствіГуцуляк, М.П.
2022Напрями розвитку послуг винного туризму в діяльності туроператора "Селезньов Тур"Курко, А.В.
2022Напрями розвитку туристично-рекреаційного потенціалу малих міст Одеського регіонуОстап’юк, В.О.
2020Напрями удосконалення діяльності на ринку подієвого туризму (на прикладі туроператора «Бумеранг Тур»Андрєйченко, О.Є.
2022Напрями удосконалення діяльності просторово-орієнтованих туроператорів на ринку Південно-Східної ЄвропиПєткова, О.В.
2021Напрями удосконалення маркетингової діяльності туристичного підприємства на прикладі туристичного оператора «Веселка туризму»Заборовець, В.О.
2019Організаційно-економічний механізм франчайзингу в діяльності туристичних підприємств УкраїниМалачли, О.П.
2019Організаційно-економічний розвиток закладів готельного господарства м. ІзмаїлХетагурова, Д.О.
2019Організаційно-економічні умови формування та розвитку молодіжного туризму в Одеському регіоніБушилова, О.В.