Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 18.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2007Концептуальні особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2013Оцінка ефективності маркетингової діяльності в сфері залізничних вантажних перевезеньЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2017Питання визначення якості готельних послугДавиденко, І.В.; Давыденко, И.В.; Davydenko, I.
2007Особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2008Формування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту в сучасних умовах УкраїниЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2012Асортиментна політика залізничного транспорту України в сфері пасажирських перевезеньЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2021Вдосконалення управління конкурентоспроможністю продукції на підприємствах харчової промисловостіЄгупов, Ю.А.; Yegupov, Y.; Єгупова, І.М.; Yegupova, I.
2021Актуальні питання експертизи м’яса птиціКунділовська, Т.А.; Kundilovska, T.
2020Ідентифікація лаків для волосся при проведенні товарознавчої експертизиКунділовська, Т.А.; Соколовська, І.М.; Kundilovska, T.; Sokolovska, I.
2020Особливості проведення товарознавчої експертизи шкіряних сумокСоколовька, І.М.; Кунділовська, Т.А.; Sokolovska, I.; Kundilovska, T.