Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 36.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2008Вибір і застосування методики оцінки якості послуг на туристичному підприємствіБедрадіна, Г.К.; Герасименко, В.Г.; Бедрадина, А.К.; Герасименко, В.Г.; Bedradina, G.; Gerasimenko, V.
2014Трансформація туристичної політики та її вплив на взаємовідносини туроператорів і турагентівБедрадіна, Г.К.; Герасименко, В.Г.; Бедрадина, А.К.; Герасименко, В.Г.; Bedradina, G.; Gerasimenko, V.
2011Визначення рівня якості менеджменту на туристичному підприємствіБедрадіна, Г.К.; Бедрадина, А.К.; Bedradina, G.
2014Формирование управленческих целей, как этап создания системы качества на туристическом предприятииБедрадина, А.К.; Бедрадіна, Г.К.; Bedradina, G.
2011Самооцінка як основа удосконалення якості послуг підприємств туризмуБедрадіна, Г.К.; Бедрадина, А.К.; Bedradina, G.
2010Методика аналізу якості обслуговування споживачів на туристичному підприємствіБедрадіна, Г.К.; Герасименко, В.Г.; Бедрадина, А.К.; Герасименко, В.Г.; Bedradina, G.; Gerasimenko, V.
2011Проблемні питання впровадження міжнародних стандартів в систему менеджменту якості туристичних підприємствБедрадіна, Г.К.; Бедрадина, А.К.; Bedradina, G.
2010Оцінка якості менеджменту туристичної фірми на основі ключових економічних показниківБедрадіна, Г.К.; Бедрадина, А.К.; Bedradina, G.
2013Оцінка привабливості емісійних туристичних ринків на основі маркетингового стратегічного аналізуБедрадіна, Г.К.; Bedradina, G.
2018Науково-теоретичні аспекти маркетингового аналізу у сфері готельного господарстваНездоймінов, С.Г.; Бедрадіна, Г.К.; Nezdoyminov, S.; Bedradina, G.