Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 15.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2013Оцінка ефективності маркетингової діяльності в сфері залізничних вантажних перевезеньЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2014Маркетингове забезпечення функціонування навчально-тренінгового підприємстваЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2014Методичні основи дослідження поведінки споживачів у сфері освітніх послугЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2016Упаковка як фактор впливу на рішення про покупку продукціїЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2014Поведінка споживачаЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2016PR-заходи як елемент маркетингових комунікацій вищого навчального закладуЛитовченко, І.Л.; Жарська, І.О.; Литовченко, И.Л.; Жарская, И.А.; Lytovchenko, I.; Zharska, I.
2017Інтерактивні методи навчання в маркетингуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2013Інформаційні системи і технології в системі маркетингу залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2012Асортиментна політика залізничного транспорту України в сфері пасажирських перевезеньЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2016Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправиЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.