Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 10.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2019Система маркетингових комунікацій закладу вищої освіти: поєднання «класичних» і «цифрових» інструментівЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2020Принципи організації маркетингових комунікацій ЗВО з абітурієнтами у мережі ІнтернетЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2020Digital-маркетинг закладів вищої освітиЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2021Інформаційно-комунікаційна складова брендингу територійТарасова, К.І.; Tarasova, K.
2022Вірусний маркетинг: принципи та особливості використанняСало, Я.В.; Salo, Ya.
2020Інтернет-комунікації закладів вищої освітиЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2020Вплив референтних груп на прийняття рішень у сфері освітніх послугЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2020Прямий маркетинг у сфері вищої освітиЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2020Інтернет-комунікації у сфері вищої освітиЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2011Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економікиЛитовченко, І.Л.; Литовченко, И.Л.; Litovchenko, I.