Кафедра маркетингу та міжнародної логістики : [309] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 141 до 160 з 309
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2020Вплив референтних груп на прийняття рішень у сфері освітніх послугЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2020Інтернет-комунікації закладів вищої освітиЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2020Закордонний досвід стратегічного планування регіонального розвиткуКухарська, Н.О.; Kuharskaya, N.
2020Національна економіка: теорія, методологія та сучасні тенденції трансформаціїКухарська, Н.О.; Kuharskaya, N.
2020Територіальний маркетинг як фактор підвищення інвестиційної привабливості регіонуТарасова, К.І.; Tarasova, K.
2020Принципи організації маркетингових комунікацій ЗВО з абітурієнтами у мережі ІнтернетЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2019ЛогістикаЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2020Обліково-аналітичне забезпечення управління економічною спроможністю українських підприємствШевчук, Н.С.; Обнявко, О.В.; Shevchuk, N.; Obniavko, O.
2020Минуле, Сучасне, МайбутнєОдеський національний економічний університет
2018Субконтрактація як форма маркетингової діяльності промислових підприємствАвдієнко, Я.А.; Авдиенко, Я.А.; Avdiyenko, Ya.A.
2018Субконтрактація як форма маркетингової діяльності промислових підприємствАвдієнко, Я.А.; Авдиенко, Я.А.; Avdiyenko, Ya.A.
2019Система маркетингових комунікацій закладу вищої освіти: поєднання «класичних» і «цифрових» інструментівЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2019Маркетинг: виклики та рішення-
2019Экономика Украины в условиях транформационного кризисаКухарская, Н.А.; Кухарська, Н.О.; Kuharskaya, N.
2018Методичні основи використання інноваційних методів при дослідженні впливу ринкового середовища на економіку підприємстваАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Andryeyeva, N.; Zinkovska, D.
2019Практичность реализации технологий Big Data в политике компанийСотников, Ю.Н.; Ерешко, А.И.; Сотников, Ю.М.; Єрешко, А.І.; Sotnikov, Y.; Ereshko, A.
2018Онлайн панель как маркетинговый рычаг ускорения развития регионального рынкаЕрешко, А.И.; Сотников, Ю.Н.; Єрешко, А.І.; Сотніков, Ю.М.; Ereshko, A.; Sotnikov, Y.
2018Specificity of the market of online marketing researches in UkraineEreshko, A.; Sotnikov, Y.
2018Перспективи використання маркетингових онлайн – досліджень в інноваційному розвитку економіки регіонуЄрешко, А.І.; Сотніков, Ю.М.; Ereshko, A.; Sotnikov, Y.
2017Online marketing researches in Ukraine: trends and perspectivesEreshko, A.; Kerekeshа, O.; Єрешко, А.І.; Керекеша, О.В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 141 до 160 з 309